lørdag 12. januar 2013

Tja, si det

Hvorfor jeg ikke har blogget siden november? Tja, si det. Kan ikke si at jeg har gått lei av å blogge. Det bare rett og slett ble sånn. Sånn glemt i juleforberedelser og julekos kan man nesten si.
 
 
Jeg har ikke noe helt ferskt å blogge om, så dere får ta til takke med en kopptue jeg heklet i november, som har vært, og stadig er i bruk. Har testet ut bomullsgarnet hos Søstrene Grene. Det var greit nok det, litt tynt, så jeg måtte hekle med krok nr 3. Og så la jeg opp samme maskeantall som tidligere, sånn av gammel vane, og det ga en litt lang og smal kopptue. Men den funker som den skal, altså som en kopptue. Tåler vann og tørker fint opp bord og kjøkkenbenk. Tåler også å vaskes i maskin på 60 grader uten å miste farge. Så greit garn til kopptue, litt pinglete å hekle med. 
 
 
Etter jeg begynte å hekle kopptuer, bruker jeg ikke andre enn disse. Det er helt ut med kjøpetuer for min del. Og kosten fra Jordan var ganske flink til å posere, ikke sant?
 
Håper det ikke er for sent å si: Godt nytt år! :o)

2 kommentarer:

  1. Hjemmelagede kopptuer er absolutt de beste :-)

    SvarSlett
  2. Du har nå vært savnet. Jeg strikker disse, og jeg bruker heller ikke noe annet. Best i verden! Godt nytt år!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails